جمعه، بهمن ۰۴، ۱۳۹۲

نامه سر گشاده فائزه سجودی به مریم رجوی


از عزیزمان در کمپ لیبرتی بی خبریم


خانوم رجوی، من "فائزه سجودی" این نامه را از طرف اعضای خانواده بزرگم که از چنگال رژیم جمهوری اسلامی جان به در برده و از جور دیکتاتوری میهنمان در سراسر جهان پراکنده اند مینویسم.

 ما خانواده ای از خانواده های به خون خفتگان دهه شصت و دشت خاورانیم. چند نفر از اعضای این خانواده توسط رژیم دیکتاتوری جمهوری اسلامی اعدام شده اند .
 
برادرم و فرزند عزیز این خانواده تا جای که میدانیم ساکن زندان لیبرتی می باشد ,سالهای زیادیست از وی بیخبریم. آخرین تماس او با ما حدود ٤ سال قبل در رابطه با گرفتن ٣ وکیل برای هر فرد و در خواست پول بود که بعد از تماس فردی از سازمان، او هم تماس گرفت و درخواست را تایید کرد. بعد از ان هیچ گونه  خبری نداریم و حتا تماس های مکرر که میخواستیم از دریافت پولی که واریز شده بود مطمئن شویم بی جواب ماند .ما تا به امروز از اقدامات این وکلا بی خبریم . 

با توجه به اخبار نگران کننده از عراق، این بی خبری تمامی اعضای خانواده را رنج میدهد. نمیدانیم آیا در بین مجروحان اشراف ,,لیبرتی میباشد؟  بی خبری حق یک خانواده درد مند نیست. ما نه وابسته به رژیم هستیم و نه در پی گردآوری خبر. فقط و فقط میخواهیم از سلامتی عزیزمان در لیبرتی با خبر شویم. ما خواهان تماس وی با خانواده هستیم و این خواسته زیادی نیست و حتا در رژیم دیکتاتوری جمهوری اسلامی هم اکثر خانواده ها موفق به تماس و دیدار با عزیزانشان میشوند .

ما از شما میخواهیم که ما را از سلامتی ( محمد حسین سجودی ) با خبر نموده  و امکان تماس وی را با خانواده فراهم نمایید. به امید این که به این در خواست جوابی انسان دوستانه داده شود. پیشاپیش برای فراهم کردن این امکان سپاس گزاریم .

فائزه سجودی از طرف خانواده سجودی
آدرس تماس : 
 fazi .sojodi @yahoo .com 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر