دوشنبه، دی ۳۰، ۱۳۹۲

نریمان و قهرمان حیدری : نامه سرگشاده به مریم رجوی؛ ما را از وضعیت برادرانمان مطلع کنید


ما، نریمان حیدری و قهرمان حیدری (حنیف حیدرنژاد) نگران حال و سلامتی دو تن از برادران خود سلیمان و رحمان حیدری  که در عراق می باشند هستیم.
  ما را از وضعیت سلامتی و بیماری های آنها مطلع نمائید.
  امکان ارتباط ما با برادرنمان یا امکان ارتباط آنها با ما را فراهم سازید.




خانم مریم رجوی

با احترام

ما، نریمان حیدری و قهرمان حیدری (حنیف حیدرنژاد) نگران حال و سلامتی دو تن از برادران خود سلیمان و رحمان حیدری که در عراق می باشند هستیم.

ما خود، دو نفر از اعضاء پیشین سازمان مجاهدین خلق هستیم که سال هاست از این سازمان جدا شده و از وضعیت برادران خود بی اطلاع می باشیم.

ما به تازگی اطلاعاتی از افراد جدا شده ای که عراق را ترک کرده اند دریافت کرده ایم، بر اساس این اطلاعات وضعیت جسمی هر دو برادران ما نامناسب است. سلیمان حیدری (فتح الله روابط) در سال 1363 به سازمان مجاهدین خلق در کردستان عراق ملحق شد. او 56 ساله است و از ناراحتی قلبی و آرتروز گردن رنج می برد. رحمان 51 سال دارد. او پنج سال را در زندان های رژیم جنایتکار حاکم بر ایران گذرانده و در سال 1366 خود را به سازمان مجاهدین در عراق رساند. او جزء 36 نفری می باشد که در حمله نیروهای عراقی به قرارگاه اشرف در مرداد ماه  1388 بازداشت شد و دست به اعتصاب غذا ی 72 روزه زد. در زمان بازگشت به قرارگاه اشرف از شدت وخامت حال، او بر روی صندلی چرخدار نشسته بود. او علاوه بر آرتروز گردن از بیماری های دیگری نیز رنج می برد.

خانم رجوی
شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق پیوسته بر کمبود امکانات زیستی و درمانی ساکنین کمپ لیبرتی در عراق تاکید می کنند. تاکنون تعدادی از ساکنین لیبرتی به دلیل نبود امکانات درمانی یا دیر رسیدن به مراکز پزشکی فوت کرده اند. آخرین نمونه ها از این دست مربوط به رویا دَرودی و یحیی زیارتی می باشد. در اطلاعیه شماره 16 شورای مقاومت به تاریخ 13 دی 1392/ 3 ژانویه 2014 علت مرگ آقای زیارتی "سکته قلبی به دلیل شدت امواج انفجاری" پس از چهارمین حمله موشکی به لیبرتی عنوان شده بود. با توجه به  آنچه که در مورد برادرانمان توضیح دادیم، امیدواریم که نگرانی ما را درک کرده و خواهان آنیم که:

1. ما را از وضعیت سلامتی و بیماری های آنها مطلع نمائید.
2. امکان ارتباط ما با برادرنمان یا امکان ارتباط آنها با ما را فراهم سازید.

با تشکر
نریمان حیدری، قهرمان حیدری (حنیف حیدرنژاد)

20 ژانویه 2014/  30 دی 1392

آدرس تماس
hanifhidarnejad@yahoo.de


 
در این ویدئو که مربوط به سال 1388 می باشد، سلیمان حیدری در 68 مین روز اعتصاب غذای افراد بازداشت شده توسط نیروهای عراقی، با در دست داشتن عکس رحمان حیدری به زبان عربی پیام می فرستد.








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر